Βαλεντίνα στεγνή, της κρίσης


Αφού σου λέω έμεινα άφραγκος, δώρο δεν έχω να σου πάρω

αφού σου λέω έμεινα άνεργος, ποιο Βαλεντίνο να γουστάρω;

Αφού σου λέω ρέστος έμεινα, δεν έχω ούτε για λουλούδια

μονάχα στίχοι μου απέμειναν για να τους κάνουμε τραγούδια

 

Και τριγυρίζω στην Αθήνα, με έχει κόψει μαύρη πείνα

Βαλεντίνα, Βαλεντίνα

Τριγυρίζω στην Αθήνα μες στην θλίψη, μες στο κρίμα

μα εσένανε γουστάρω Βαλεντίνα…

 

 

Αφου σου λέω έμεινα άστεγος, βρακί δεν έχω άλλο να βάλω

δεν έχω ένσημα, ούτε ασφάλεια, ποιόν Βαλεντίνο να γουστάρω;

Αφού σου λέω στο περιθώριο, έρωτα δεν μπορώ να ζήσω

στο αλκοόλ πνίγω τον πόνο μου, κέφι δεν έχω να γλεντήσω

 

 

Και τριγυρνάω στην Αθήνα με έχει κόψει μαύρη πείνα

Βαλεντίνα, Βαλεντίνα

Στην καρδιά μου μπήκες σφήνα, όμως δεν υπάρχει χρήμα

για να σε διασκεδάσω Βαλεντίνα

 

 

Αφού σου λέω χαστούκια μου ‘ρχονται , το ένα τρώω μετά το άλλο

νέο τσιγάρο πάλι έστριψα και πριν το σβήσω στρίβω κι άλλο

Όμως σου λέω την αγάπη μας ή κρίση αυτή δεν θα  σκοτώσει

 Κι άμα γουστάρεις, το στιχάκι μου τον Βαλεντίνο μας θα σώσει 

 

 

Και τριγυρνώ μες στην Αθήνα, σε γουστάρω Βαλεντίνα

η αγάπη αυτή δεν πέφτει θύμα

Βαλεντίνα, Βαλεντίνα

Τριγυρνώ μες στην Αθήνα, έξω φτώχεια , έξω πείνα

μα εγώ θα σ’αγαπάω Βαλεντίνα

Ετικέτες:

Σχολιάστε

