Με 3.500 χιλιαρικάκια στην ΕΡΤ κάνω και γώ δοκιμαστικό -κομματικό


Γαμώτο μου γεννήθηκα από φτωχά αρχίδια

και η ζωή μου κόλαση και παραμένει η ίδια!

Γιατί ρε να μην είμαι και εγώ παιδί κομματικού σωλήνα;

Γιατί δεν με ταίζουνε τζάμπα για κανά μήνα;

 

 

Γιατί ρε να μην έχω και μουνί σαν την Ανθή να τους καυλώνω

γιατί ρε δεν με γέννησε μπαμπάς πολιτικός, τι αμαρτίες πλερώνω;

Γιατί βρε να μην έχω τα κονέ με το εφοπλιστικό το τζάκι

στην ΕΡΤ, στο Μέγκα να χωθώ, να’χω και γώ φαγάκι;

 

 

Να γίνω παρουσιαστής, να  βγαίνω να τα λέω

τι κι αν στα δοκιμαστικά μουγγή -μουγγός,κολώνω μα και κλαίω;

Αχ και να’ ήμουν στο ΠΑΣΟΚ , στο ΣΥΡΙΖΑ ή στην ΝΔ ή στην ΔΗΜΑΡ χωμένος

να πήγαινα για βολευτής, δεν θα ‘βγαινα χαμένος!

 

 

Άμα δεν με ψηφίζανε γκαβάτζα θα ‘χα άλλη

τι στην Βουλή και τι στην ΈΡΤ, γκαβατζωμένος πάλι

Kαι  εκδότης Β’ να ήμουνα και αποτυχημένος

και λάιφ στάιλ παρουσιαστής  μες στα βυζιά  χωμένος

και να χρωστούσα και λεφτά απ την εφημερίδα

στην ΕΡΤ διευθυντής θα πάγαινα για την μαμά πατρίδα

 

 

Γαμώτο μου γεννήθηκα από φτωχά αρχίδια

και η ζωή μου κόλαση και η ζωή μου ίδια

χωρίς ούτε ένα δοκιμαστικό -κομματικό στην ΕΡΤ

δίχως βουλευτιλίκι

πάλι αραχτός στον καναπέ με τούφα κι αραλίκι

Σχολιάστε

