ΑΠΕΚΛΕΙΣΑ ΤΗΝ ΣΑΜΠΙΧΆ ΣΟΥΛΕΙΜΆΝ ΓΑΜΏ ΤΑ ΠΡΟΞΕΝΕΊΑ ΜΟΥ


 

Και τι έγινε κυρία μου που την Σαμπίχα Σουλεϊμάν από τα ψηφοδέλτια απέκλεισα,

καιρό για τέτοια είχα;

Eγώ κυρία μου- γαμώ τα προξενεία μου- τέτοια όρεξη δεν είχα!

Εγώ κυρία μου τα ψηφαλάκια από την Θράκη μόνο θέλησα και να έβγω

πρώτο κόμμα

κάνω το παν να κυβερνήσω με τον διάβολο,ίσως και κάτι ακόμα..

 

 

Εγώ κυρία μου, δεν ξέρω από μειονότητες και διαφορές, Πομάκους,Τούρκους κι άλλους

Εγώ κυρία μου μόνο  σταυρούς στην περιφέρεια ζητώ, στα ποσοστά μεγάλους! 

Και την Σαμπίχα θα ξηλώσω, κι αγωνίστριες, κι αγωνιστές, και όλους

και συμμαχίες με ψεκασμένους επιζητώ, μαζί,κι άλλους συντρόφους-κώλους

Κυρά μου εγώ το έχω πάρει απόφαση κι έδιωξα την Σαμπίχα

Αριστερή κυβέρνηση να ιδώ του »ΣΥΡΙΖΑ» στον τόπο μου, άλλο όνειρο δεν είχα

Θα συμμαχήσω με Ερντογάν, και με Καμμένο, και με  διάβολο,ίσως και κάτι ακόμα

αλλιώς θα πέσω στον γκρεμνό απ την τσαντίλα μου και θα με φάει το χώμα…

 

Βραβείο θάρρους στην «Ελπίδα» των Ρομά

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=24820

http://news247.gr/eidiseis/politiki/sampixa_soyleiman_den_paraiththhka_pote_me_apepempsan_apo_ton_syriza.2749961.html?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter&utm_campaign=news247gr

http://t.co/jJUYsogYzV

www.xanthipress.gr/d-christopoulos-gia-tin-ipothesi-sampicha-diskola-tha-borousa-na-ime-sto-idio-psifodeltio/

via

 

Σχολιάστε

