Της εκδιδομένης επί χρήμασι γυναικός το κιγκλίδωμα για μια γελοιογραφία


ΟΙ λέξεις »μπουρδέλο» και της »Πουτάνας το Κάγκελο» εδώ και πολλά πολλά χρόνια δεν έχουν μόνο καθαρά σεξιστική έννοια. Τις αναφέρουμε με μια ευρύτερη σημασία και για πολλές ανισόρροπες καταστάσεις . Ας πούμε για τον παραλογισμό που συχνά ,για να  μην πω καθημερνά, διακρίνει την ελληνική πραγματικότητα. Πολύ συχνά λέμε την φράση »ένα μπουρδέλο είμαστε» και ότι, »αυτά μόνο στην χώρα μας συμβαίνουν!»

Έτσι η Ζωή Κωνσταντοπούλου βρέθηκε στην ΕΡΤ να ουρλιάζει με την τσιριχτή (ηδονικά αηδονική και σαν του Άδονι) φωνή της για τον εισαγγελέα θεωρώντας αυθαιρεσία την είσοδο της αστυνομίας στο ραδιομέγαρο μετά από σχεδόν 4 μήνες κατάληψης ενός δημοσίου κτιρίου.

Είχε προηγηθεί το αυθαίρετο κλείσιμο του κρατικού ραδιοφορέα από την ελληνική κυβέρνηση και η απόλυση του συνόλου του του προσωπικού της ΕΡΤ, αλλά αυτό είναι μια υπόθεση που βαραίνει αποκλειστικά και μόνο  τους κυβερνώντες… 

Στην ΕΡΤ απέξω, συνέβησαν διάφορα ευτράπελα με την  βουλευτίνα του ΣΥΡΙΖΑ να ουρλιάζει χωρίς ιδιαίτερο λόγο, την Ραχήλ Μακρή των ΑΝ.ΕΛ να σκαρφαλώνει στα κάγκελα, διάφορους συνδικαλιστές να προστρέχουν στο ραδιομέγαρο επιδεικνύοντας την αλληλεγγύη τους  με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα κλίμα τεταμένο με την αστυνομία (ευτυχώς χωρίς επεισόδια)  για ένα όμως προδιαγεγραμμένο τέλος! ( Το τέλος είναι ότι κάποτε και οι τελευταίοι απολυμένοι εργαζόμενοι θα έβγαιναν έξω από το κτίριο της ΕΡΤ.)

ΚΑΙ ύστερα ήρθε η σειρά των γελοιογράφων που συχνά παρομοιάζουν την ελληνική πραγματικότητα με μπουρδέλο γιατί -έτσι απλά ένα μπουρδέλο είμαστε- να καυτηριάσουν τα γεγονότα με την πένα τους…  

Με το βιτριολικό τους χιούμορ και τον καυστικό τους λόγο  πανέξυπνοι σκιτσογράφοι και σατυρικοί όπως ο Δημήτρης Χατζόπουλος ασκούν την κριτική τους στα καραγκιοζιλίκια που συνέβησαν έξω από το ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής όπως, το έκαναν κάποτε και για τους φοιτητές που επιχειρούσαν για πολλοστή φορά ντου μέσα στο στούντιο για να παρέμβουν καταδικάζοντας το »κυβερνητικό» δελτίο ειδήσεων της ΕΡΤ. (Ναι,αν θυμάστε όλοι αυτοί που τώρα κόπτονται για την κρατική κάποτε την σκυλόβριζαν για την μονόπλευρη ενημέρωσή της.)

Ο γνωστός γελοιογράφος συχνά προκαλεί με το χιούμορ του και κακώς κατηγορείται για σεξισμό από τις εφημερίδες της αντιπολίτευσης. Στο δημοσίευμά της η  ΑΥΓΗ γράφει πως ο σκιτσογράφος των Νέων Δημήτρης Χαντζόπουλος στη  γελοιογραφία του στη σελ. 9 των Νέων αναπαριστά την παρουσία των βουλευτών Ραχήλ Μακρη και Ζωής Κωσταντοπούλου το Σάββατο στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ ως χορευτικό σόου με pole dancing σε στριπτιζάδικο, όπου το κοινό χειροκροτεί τις δυο κοπέλες ενόσω αυτές κάνουν σέξι κόλπα στη σκηνή.

Παρά το γεγονός ότι ο κ. Χαντζόπουλος ζωγραφίζει καλά και δεν έχει ανάγκη επεξηγήσεων,συνεχίζει η Αυγή, ο ίδιος αισθάνεται την ανάγκη να γράψει ως διάλογο των θαμώνων του στριπτιζάδικου: «Δεξιά είναι η Ραχήλ και αριστερά η Ζωή, λέει ο ένας θαμώνας. Κάνουν κ κάτι άλλο; Ρωτάει ένας άλλος. Άκουσα ότι κάνουν και μηνύσεις, αλλά καλύτερα να ρωτήσετε τον σερβιτόρο», απαντά ο πρώτος παραπέμποντας ευθέως στην καταναγκαστική εκπόρνευση των κοριτσιών που συνηθίζεται σε τέτοια μαγαζιά.

Η ΑΥΓΗ  καταλήγει, ότι, ο Χατζόπουλος ώς άλλος υπάλληλος του κου Ψυχάρη, χαρακτηρίζει τις αντιπάλους του αφεντικού του πόρνες. Θα έπρεπε να γνωρίζει ο κ. Χαντζόπουλος, γράφει η εφημερίδα, ότι, ακόμα και στο έντυπο που εργάζεται, το χιούμορ καταξιώνεται κοινωνικά μόνο όταν είναι εναντίον του ισχυρού και υπέρ του αδυνάτου. Στην αντίθετη περίπτωση πρόκειται για το χιούμορ του γελωτοποιού της αυλής που κουνάει κουδουνίστρες για να γελάνε οι βασιλιάδες και οι αυλικοί.

Το χιούμορ λοιπόν καταξιώνεται κοινωνικά μόνο όταν στρέφεται εναντίον του ισχυρού, κατά την Αυγή. Χιούμορ λοιπόν δεν πρέπει να υπάρχει όταν στηλιτεύονται τα  ευτράπελα και  οι υστερίες της ελληνικής κοινωνίας. ΔΕΝ πέρασε από το μυαλό του αρθρογράφου της Αυγής ότι ο γελοιογράφος ήθελε να δείξει την υπερβολή με το pole dancing  στα κάγκελα που τελειώνουν στις  κεραίες της #ERT.

ΔΕΝ ήθελε ο γελοιογράφος να περιγράψει ότι γίνεται »της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός το κιγκλίδωμα, κοινώς της πουτάνας το κάγκελο»  (το είχε πει κάποτε ο Χαρι Κλυνν) έξω από το ραδιομέγαρο, ήθελε να υπαινιχθεί καταναγκαστική πορνεία στα στριπτιζάδικα για τις βουλευτίνες όπως χαρακτηριστικά αλλά -τόσο άστοχα- γράφουν στην Αυγή.

 Αυτή είναι μια αυθαίρετη μετάφραση ενός πολιτικού σχολίου (Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει το έλεγαν οι αρχαίοι) που, καμιά σχέση δεν έχει βέβαια με το πραγματικό νόημα της γελοιογραφίας. Ακόμη και οι διάλογοι του Χαντζόπουλου παραπέμπουν ευθέως στην χαρακτηριστική ευκολία με την οποία γίνονται οι μηνύσεις στην χώρα μας  και στο χάος που επεδίωξαν κάποιοι να δημιουργήσουν έξω από την ΕΡΤ, στην συγκεκριμένη περίπτωση μάλιστα, στην προαναγγελία της μήνυσης από την Ζωή Κωνσταντοπούλου κατά των αστυνομικών που εμπόδισαν την είσοδό της στο ραδιομέγαρο.

Την ίδια αίσθηση είχε προκαλέσει ο σκιτσογράφος με  το παρακάτω σκίτσο όταν είχε μπερδέψει,γλυκά, τους οίκους αξιολόγησης , μαζί με τα πανεπιστήμια αναπαριστώντας τα ως μπορντέλα με αποτέλεσμα ο πρύτανης να του κοτσάρει και μια αγωγή 500 χιλιάδων ευρώ γιατί θίχτηκε η τιμή και η υπόληψη των ελληνικών ΑΕΙ! (Ούτε στο θεοκρατικό Ιράν αυτά.)

Έίπες μπουρδέλο το Πανεπιστήμιο;” ”Αγωγή!”

ΣΤΟ μεταξύ η αντιπολίτευση συχνά παρουσιάζει τους πολιτικούς αντιπάλους της στις γελοιογραφίες της ως αδηφάγα τέρατα, ως χονδρούς και άπληστους μνημονιακούς που έφαγαν το καταπέτασμα, ως άνδρες που τους χτυπά ανελέητα κοροϊδεύοντας την ασχήμια τους και το πάχος τους (Πάγκαλος,Βενιζέλος) και για αυτά τα σκίτσα ποτέ δεν έχει ειπωθεί το παραμικρό…

ΑΝ το pole dancing που τελειώνει στις κεραίες τηλεόρασης σηματοδοτεί το κάγκελο, την υπερβολή και την υστερία τότε φυσικά και η γελοιογραφία δεν είναι ένα σεξιστικό σχόλιο…

 Κανείς δεν έχει λόγο να κατηγορήσει τις Ελληνίδες βουλευτίνες με σεξιστικά σχόλια, η γελοιογραφία αποτελεί ένα πανίσχυρο κοινωνικό και πολιτικό σχόλιο πάνω στα γεγονότα και τις πράξεις του καθενός και μόνο ως τέτοια πρέπει να λογίζεται.

Όσο για τα »μπουρδέλα» και και μερικές ακόμη προσφιλείς στους Έλληνες  εκφράσεις στο καθημερινό τους λεξιλόγιο τι να κάνουν και αυτοί;

Καμιά φορά ακόμη και οι οίκοι ανοχής έχουν καλύτερη οργάνωση και τάξη από πανεπιστήμια, κρατικές ραδιοτηλεοράσεις, υπουργεία και άλλες υπηρεσίες του δημοσίου…

ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΕΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΌ ΔΕΊΓΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΊΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΣΧΌΛΙΟ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΊΟ ΤΗΣ ΑΠΌ ΤΟΝ  ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΣΚΙΤΣΟΓΡΑΦΟ.

nikaia2

Image preview

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: