Eιρωνικά ήταν τα σχόλια των υπευθύνων του CNN travel για την Ελλάδα την οποία και συμπεριέλαβαν στις 7 χώρες με τα «πιο αμφιλεγόμενα σλόγκαν» για εθνικούς προορισμούς.
Αφορμή στάθηκε το σλόγκαν για την καμπάνια 2013 «You in Greece». Στην ανακοίνωση των αποτελεσμάτων αναφέρεται χαρακτηριστικά:
« Έχουν την Σαντορίνη και το μόνο που μπορούν να σκεφτούν είναι το «Υοu are here»; Ναι, είσαι, ή για την ακρίβεια θα «ήσουν», αν δεν σε είχε αποθαρρύνει αυτό το γραμματικά αποτυχημένο τουριστικό σλόγκαν!»
Ανάμεσα στα πιο αποτυχημένα σλόγκαν, εκτός από το ελληνικό, οι συντάκτες του CNN Travel επιλέγουν το σύνθημα της Αλβανίας «Albania, A New Mediterranean Love» και το αντίστοιχο της Κολομβίας «Colombia, the only risk is wanting to stay» («Κολομβία, ο μόνος κίνδυνος είναι να θέλεις να μείνεις»)
Πάντως ο επικεφαλής της Επιτροπής Επικοινωνίας και Νέων Μέσων του ΕΟΤ που έτρεχε» την διαδικτυακή προβολή της χώρας μέσω του visitgreece.gr, των social media και του περιβόητου Υou in Greece θα πρέπει να επανεξετάσει ένα τόσο φτωχό σλόγκαν , που δεν κεντρίζει το ενδιαφέρον για τον τουρισμό στην Ελλάδα.
http://travel.cnn.com/worlds-most-cringe-worthy-tourism-slogans-651116
Σχολιάστε