Πάω να γραφτώ στην Συνωμοσία των Πυρήνων της Μαμάς


terror-child

ΠΟΥ πας αρματωμένος με το Καλάσνικοφ αγόρι μου, που πας;

Πάω να γραφτώ στα γρήγορα στην Συνωμοσία των Πυρήνων της Μαμάς!

Πάω γιατί είμαι αναρχικός, πάω  να  τους πολεμήσω

πάω με τις πέτρες, τι; μολότοφ και τις σφαίρες μου όλους να τους γαμήσω

 

 

Πάω για να εκδικηθώ  κακούργα κενωνία,

πάω μια βόλτα απ’ την κατάληψη στην βίλα Αμαλία

Πάω με τα τόξα και τα βέλη μου όλους να τους λογχίσω

και την δημοκρατία τους στον τοίχο να κολλήσω

 

 

Φεύγω από το Ψυχικό, τον Χολαργό, την Κηφισιά και τα προάστια τα άλλα

αφήνω ζωή άνετη, πλούτια πολύ μεγάλα

Πάω για να γίνω μαχητής , ΖΗΤΩ η αναρχία

για την απαλλοτρίωση και για καμιά ληστεία

 

 

Γιατί έχω και ιερό σκοπό και τους ανθρώπους τους μισώ,

την παρακαταθήκη μου στον κόσμο θε να αφήσω,

και σαν αντάρτης μαχητής, των πόλεων πολεμιστής

μου αρκεί ένα Καλάσνικοφ όλους να τους γαμήσω

 

 

Από το βράδυ ως το πρωί μόνο Αναρχία και ζωή

Σεχταρισμός, Mηδενισμός, Φωτιά, Τρομοκρατία,

το μεσημέρι θες να φάς, κάτι να πιεις, κάπου να πάς

και στους Πυρήνες της Μαμάς πα να συνωμοτήσω

 

We_Need_To_Talk_About_Kevin

Σχολιάστε

