Έχει δίκιο ο Σκουρλέτης: Εγώ μόνο ρόπαλα και μάσκες έχω στη γκαρνταρoμπα μου


Κυρία μου έχει δίκιο η αντίπολίτευση, δίκιο έχει ο  Σκουρλέτης

στην γκαρνταρόμπα του κανείς τα πάντα όλα έχει

Εγώ δίπλα στα σώβρακα αντιασφυξιογόνες μάσκες έχω

διότι την αιθαλομίχλη από τα τζάκια τους πως διάολο θα αντέχω;

anarchist-cookbook-frontbig

Έχω μες στα κοστούμια μου και μερικές φιάλες

μπυρόνια για μολοτωφιές, σφεντόνες έχω κι άλλες

Αγόρασα και ρόπαλα για την ασφάλειά μου

γιόμισα τα μπιτόνια μου από τον βενζινά μου

cheer

Έχω και μερικά μαχαίρια και καλάσνικοφ

έχω και οπλοβομβίδες, έχω και ξιφολόγχες στα υποκάμισα

κι αναρχο-χρυσαυγίτικες, όμορφες επωμίδες

Εχω στολές παραλλαγής , κράνη μοτοσυκλέτας

έχω και φούντα και κοκό, λαθραία σιγαρέτα

molotof

Έχω τα πάντα κυρία μου χωμένα στην ντουλάπα

φοβόμουνα του κόσμου την συντέλεια κι αγόρασα τα πάντα

Μαχαίρια επιβίωσης έβαλα στην φρουτιέρα

τσάπες, λσστούς και σκαπτικά δίπλα στην μπιζουτιέρα

κι έχει δίκιο ο ΣΥΡΙΖΑ πως οι νοικοκυραίοι

πολεμικά εξοπλίζονται να αντέξουνε στα χρέη

ΑΝ ρθεί το ΣΔΟΕ  για έλεγχο, μου έρθει κι η εφορία

Κούγγι το σπίτι θα γενεί και VILA AMALIA!

Ετικέτες:

Σχολιάστε

