Νέα μόδα οι επιδηξίες και οι γυμνιστές στην πλατεία Συντάγματος και στον Άγνωστο Στρατιώτη


Κυρία μου κάτι πάθανε με το Σύνταγμα  εσχάτως

 και με αδαμιαία περιβολή κυκλοφορούνε, πάντως

Μα να βολτάρουν τσίτσιδοι , το έχω απορρία

μπάς και είναι νέα μόδα αυτή ,να βγαίνουν έτσι στην πλατεία;

Παν στα συλλαλητήρια, χώνονται στις πορέιες

και ξάφνου ξεπροβάλουν γυμνιστές από όλες τις γωνίες

Βγάζουν τα ρούχα, γδύνονται , ετούτοι δεν μασάνε

ξεβράκωτοι, χωρίς φύλο συκής, βλέπεις;  Xοροπηδάνε!

Την μαλαπέρδα τους πετούν ,την περιφέρουν όξω

φώναξε την προεδρική φρουρά, επιδηξίες να  διώξω!

Κυρία μου, ζηλέυω που ο Έλληνας εμπνεύστηκε απ τον Αμερικάνο

θέλω και εγώ όξω το πουλί στο Σύνταγμα να  βγάνω

Να με χτυπούν οι αέρηδες  σε όρχεις, κωλαράκι

να μου μπανίζει τη βάλανο και  κανά γκομένακι

Να τρέχω σαν καμιά τρελή απάνω κάτω την πλατεία

κυρία μου , είναι της μόδας είπαμε η γυμνή διαμαρτυρία!

Σχολιάστε

