Σιγά στο ΣΔΟΕ να μην δώσω την λίστα Λαγκάρντ! Την έκανα για πάρτη μου φορμάτ


Κυρία μου είσαι με τα καλά σου;  Φάε εσύ τ’ αγγούρι…

Σιγά μην δώσω εγώ ποτέ την περιβόητη λίστα Λαγκάρντ, σιγά μην δώσω τέτοιο κελεπούρι

Κυριά μου, κάνε εσύ το σκατό σου παξιμάδι

Εγώ την λίστα θα κρατήσω για την πάρτη μου, να σε έχω στο σκοτάδι

Εγώ την λίστα την φυλάω ώς κόρη οφθαλμού, θέλω να την προσέχω

Εγώ την λίστα – προϊόν υποκλοπής, πάντα, μαζί μου θα έχω

Μια τέτοια λίστα σαν αυτήν, που μου δωσε η Λαγκάρντ, που πήρε από τον Φαλτσιάνι

πιάνει πολλά στο Κολωνάκι, στην Εκάλη και στο Ψυχικό, στον Πειραιά,

στο εφοπλιστικό λιμάνι

Πιάνει πολλά για της Γενεύης τα λεφτά κι αυτούς που θησαυρίζουν

Κι άιντε εσύ στις ΔΟΥ γρήγορα για πληρωμές ,παρέα με τα κορόϊδα, που τις ψυχές τους τις μαυρίζουν…

Σχολιάστε

