Η αντικαπνιστική ASH (Action on Smoking and Health) δείχνει τα τσιγάρα ως τους αληθινούς πύργους του θανάτου σε μια έντυπη διαφήμιση του 2008
»Οστεοαρθρίτης! Δράσε πρίν σε χτυπήσει!»
Ινδικής προέλευσης και έμπνευσης διαφημιστικό για τις αρθρώσεις.
Διαφημιστικό του 2008 από την κολομβιανή εφημερίδα El País. που προσπαθέι να προσελκύσει περισσότερους αναγνώστες.
Διαφημιστικό print του 2010 για την Currier International. Η παριζιάνικη εταιρεία έλυσε το πρόβλημα της 9/11 κατόπιν εορτής: Το World Trade Center έπρεπε να σταματήσει να χτίζεται 50 ορόφους πιό κάτω ώστε τα αεροπλάνα των αεροπειρατών να έχαναν τον στόχο τους!
Βροχή από αεροπλάνα! Διαφημιστικό του 2009 για την World Wildlife Fund (WWF) στην Βραζιλία. Η βίντεο εκδοχή του, που έιναι ακόμη χειρότερη, σόκαρε τους Αμερικανούς της WWF που καταχέριασαν τους Βραζιλιάνους.
Η διαφημιστική DDB από την Βραζιλία που έφτιαξε αυτό το διαφημιστικό για την WWF στην αρχή ισχυρίστηκε ότι δεν ήταν δικό της. Αργότερα παραδέχτηκαν ότι είναι η video version ενός διαφημιστικού που ήταν έτοιμο να προωθηθεί στον έντυπο τύπο με τον τίτλο »Τσουνάμι». Η DDB Brasil έστειλε μάλιστα αυτές τις διαφημίσεις στο International Advertising Festival στις Κάννες, τον Ιουνίο του 2009. Ο Οργανισμός World Wildlife Fund (WWF) αντέδρασε έντονα σε αυτά τα διαφημιστικά, υποστηρίζοντας ότι το αμερικάνικό παράρτημα δεν είχε ιδέα για ένα τόσο κακόγουστο κόνσεπτ που προσβάλει την μνήμη όσων χάθηκαν στους δίδυμους πύργους.
Σχολιάστε