Reuters: Η τηλεόραση περνάει στο διαδύκτιο με web και information shows, αλλά και παραγωγές που ετοιμάζουν ηθοποιοί του Χόλλυγουντ


Το πρακτορέιο Reuters διευρύνει τις υπηρεσίες του στο διαδύκτιο προγραμματίζοντας τουλάχιστον 10 νέες διαδυκτιακές εκπομπές με αναλύσεις και σχόλια από τις ειδήσεις σε όλον τον κόσμο.

Η Thomson Reuters, μια τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των υπηρεσιών ενημέρωσης, ανακοινωσε ότι θα δημιουργήσει , ένα νέο διαδυκτιακό κανάλι  με περιεχόμενο από τις 100 και πλέον μεγάλες εταιρείες που συνεργάζεται.

ΟΙ εταιρέιες Motor Trend, Pitchfork TV, TED, THE ONION, η WSJ και WWE ειναι μόνο μερικοί κολλοσοί των ΜΜΕ που μαζί με το Reuters δημιουργούν πρώτυπο περιεχόμενο για το διαδύκτιο.

Το πρακτορέιο Reuters, είναι αναμφισβήτητα ο μεγαλύτερος πάροχος ειδήσεων μεταξύ των 100 που ανοίγουν δικό τους δίαυλο διαδυκτιακής ενημέρωσης στο YouTube. Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, το κανάλι του Reuters στο YouTube δεν θα μιμήται την παραδοσιακή τηλεόραση, αλλά θα χρησιμοποιήσει ένα ειδικό στύλ, κατάλληλο για τον προγραμματισμό του Διαδικτύου.

Τα 10 νέα προγράμματα του Reuters θα αφορούν τα ακόλουθα:

Reuters Investigates Θέματα ερευνητικής δημοσιογραφίας με εκθέσεις και έρευνες από όλο τον κόσμο.

The Trail, με  τους πολιτικούς συντακτες του Reuters που καλύπτουν τους προεδρικούς υποψήφιους στην πολιτική τους εκστρατεία.

Felix TV, εκπομπή χρηματοκοικονομικών με τον κορυφάιο στο  είδος blogger, Felix Salmon.

Media Bite, , με τον Peter Lauria, για την τεχνολογία ,  τις τηλεπικοινωνίες και τα Media.

Tech Tonic,  με τον Anthony De Rosa, συντάκτη των Reuters Digital  για τα social media .

Freeland File  με την  Chrystia Freeland, με συνεντεύξεις των κορυφάιων αθρώπων των ειδήσεων.

Fast Forward με τους κορυφάιους σχολιαστές και δημοσιογράφους του Reuters

Clip Money, μια οικονομική εκπομπή με  την Lauren Young,

Rough Cuts , με την Jen Rogers, εκπομπή πρόβολής βίντεο ειδήσεων του  Reuters από όλες τις ανταποκρίσεις του ανά τον κόσμο.

(Μέχρι τώρα αυτό το υλικό το έπαιρναν μόνο όσες τηλεοράσεις και κανάλια ήταν συνδρομητές του Reuters,πολλές φορές, χωρίς να ξέρουν πώς να το αξιοποιήσουν!)

Το τηλεοπτικό περιεχόμενο έχει πλέον μπέι για τα καλά στο διαδύκτιο με την Hulu και την Netflix να δημιουργούν ήδη νέες τηλεοπτικές σειρές,αποκλειστικά για το web.

Ο Κέβιν Σπέισι, θα πρωταγωνιστήσει στο House of Cards, ο Tom Hanks κάνει μια τηλεοπτική σειρά κινουμένων σχεδίων για τοYahoo . Το MTV Networks προσλαμβάνει την vlogger Sarah Austin για να γράψει σενάρια ( NextMovie), και το Comedy Central- ιδιοκτησία του MTVN -ετοιμάζει ιστοσελίδα με πρώτυπο τηλεοπτικό περιεχόμενο.

Reuters Launches Web TV Channel, Bringing 10 New & Original Shows To YouTube

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: