Να συνεχίζω να καπνίζω ή ένα νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο να ατμίσω;


Κυρία μου αιαθάνομαι άσχημα και θεραπέια αρχίζω

και έχω πέσει σε δίλλημμα αν θα ξανακαπνίσω

Να κόψω το καρκινογόνο κάπνισμα και άλλο να μην καπνίσω

ή να αρχίσω το ηλεκτρονικό… τσιγάρο  να το ατμίζω;

ΝΑ ατμίσω ηλεκτρονικώς, το κάπνισμα να κόψω

ή να φουμάρω όπως παλιά τις έγνοιες μου να διώξω;

ΤΟΥς βλέπω όλους στην δουλειά να κόβουν το τσιγάρο

και όλοι τους ναργιλέ ρουφούν »new electronic» γάρο

Πίπες με νικοτίνη παίρνουνε, υγρά φορτώνουν πάνω

και με μανία τα ρουφούν, και την ακούν,τα χάνω!

Κόψανε το ντουμάνιασμα, κόψαν την νικοτίνη

την πίσσα και το στρίψιμο και τούτο μου την δίνει

Άσπρος ατμός σηκώνεται, ατμίζουν γλυκερίνη

και τα χαρμάνια ανάβουνε πίπα και μου την δίνει

Έχω πέσει σε δίλλημμα  αν θα ξανακαπνίσω

ή μήπως το ηλεκτρονικό τσιγάρο να τ’ ατμίσω;

ΒΓΗΚΑΝ και απ΄τον ΕΟΦ και είπανε, δεν  έιναι εγγυημένα

τα νέα ηλεκτρονικά τσιγάρα, τα  χαμένα

 

ΔΕΝ  είναι λέει υγιεινά, δεν έιναι λέει ψαγμένα

τα νέα ηλεκτρονικά… γάρα τσιπαριμένα

Αυτά που όλοι ατμίζουνε να μην ξανακαπνίσουν

και τα ρουφούν σαν LSD  στάχτη μην ξαναρίξουν

Δεν έχει λέει πίσσα, βρωμιές, δηλητήρια και άλλα

το νέο αυτό μηχάνημα δεν μοιάζει σαν τα άλλα

Έάν κόψεις το κάπνισμα θα φύγει το ντουμάνι

με υδρατμούς και με άτμισμα το νέο γάρο πιάνει

 

Κυρία μου βοήθα με διότι μου την δίνει

Να αντικαταστήσω το κουτί τα μάλμπορο,να πάρω γλύκερίνη;

Nα κόψω και το στρίψιμο με ένα καλό tobacco 

και να αρχίσω τους ατμούς να πάρω ένα non-bacco;

Κι αν με όλα αυτά τα υποκατάστατα, τα σαπούνια και τα άλλα

πάθουνε τα πνεμόνια μου χουνέρια πιο μεγάλα;

Mήπως να τα κόψω όλα μεμιάς, ατμούς, καπνούς ,τσιγάρο

και ξεκινήσω γυμναστήριο μπάς και τα γκαβατζάρω;

(Tα χρονάκια  ντε , να ζήσω περισσότερο.)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic_cigarette

http://www.nytimes.com/2010/01/15/business/15smoke.html

One Trackback to “Να συνεχίζω να καπνίζω ή ένα νέο ηλεκτρονικό τσιγάρο να ατμίσω;”

Σχολιάστε

