Τράγκας,Αυτιάς,Χατζηνικολάου, Πρετεντέρης επηρεάζουν αρνητικά την σεξουαλική διάθεση των Ελλήνων


Άν θές να ακούς φανατικά επικαιρότητα, να ακούς κακές ειδήσεις

αν έισαι εθισμένος στα δελτία των ειδήσεων και σαν μαζόχα τις μπανίζεις

Αν Τρέμη, Χατζηνικολάου, θες την δόση σου, συχνότερα να παίρνεις

πρόσεχε θα ‘χεις στητικά προβλήματα, που δεν θα τα υποφέρνεις

Βγήκε προσφάτως έρευνα ιατρική, μια έρευνα σπουδάια

που για την λίμπιντο μιλά στα σοβαρά, κι είναι βαριά τα νέα

Αν σου αρέσουν λέει οι ειδήσεις ,τα ενημερωτικά, και τα καταναλώνεις

τότε το πέος σου πιο γρήγορα θα μαραθεί κι άλλο δεν θα καυλώνεις

Μην βλέπεις Τσίμα γιατί δεν θα σου σηκώνεται κι ανόρεχτος θα είσαι

Κόψε τον Τράγκα ,την Μακρή, τα επεισόδια , δεν θα ικανοποιήσαι

Άν τον Αυτιά ξυπνάς και βλέπεις κάθε μέρα πρωινό,

θα ‘σαι αιώνια λυπημένος

Το σέξ θα κόψεις, κούκου άλλο δεν θα κάνει πιά

θα νιώθεις κουρασμένος

Κόψ την TV!  άμα το θες να νιώσεις έντονη

ερωτική επιθυμία

Γέλα και δές στην τηλεόραση και καμιά μαλακία

Σάτυρα, χιούμορ, γέλιο, συνιστούνε οι γιατροί, είναι η πεμπτουσία

άν θες συχνά ,χωρίς προβλήματα να έρχεσαι, σε καμιά συνουσία!

Η έρευνα δημοσιέυθηκε στην εφημερίδα » ΤΑ ΝΕΑ»
Η τηλεόραση μειώνει τη σεξουαλική διάθεση

Δεν είναι μόνο το αλκοόλ και το τσιγάρο, αλλά και η… τηλεόραση που μειώνει την ερωτική επιθυμία. Σύμφωνα με νέα ελληνική έρευνα, καταγράφηκε μείωση 62% της γενετήσιας έλξης σε όσους παρακολουθούν τηλεόραση και ειδικά σε όσους την έχουν στην κρεβατοκάμαρα.

Η μελέτη έγινε σε 1.000 άνδρες και γυναίκες ηλικίας 25-64 ετών στο λεκανοπέδιο Αττικής από την Εταιρεία Μελέτης Ανθρώπινης Σεξουαλικότητας (Ε.Μ.Α.Σ) και την Alco.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της μελέτης, τα θέματα της επικαιρότητας όπως καταγράφονται μέσα από τα δελτία ειδήσεων και τα ενημερωτικά μαγκαζίνο, είναι ο σοβαρότερος παράγοντας μείωσης της λίμπιντο (84%), ειδικά λόγω του περιεχομένου τους (οικονομική κρίση, περικοπές, ατιμωρησία).

Στον αντίποδα βρίσκονται οι εκπομπές που δεν «ερεθίζουν» προβλήματα της καθημερινότητας. Έτσι, τα reality και οι μεσημεριανές εκπομπές με «πιπεράτα» σχόλια και μοναδικό αντικείμενο καυτά κορμιά και τις ζωές των άλλων, φέρεται πως επηρεάζεται θετικά το 56% των τηλεθεατών και τους ανοίγουν την όρεξη για… συνουσία.

Εκπομπές με χιούμορ, σάτιρα και γέλιο είχαν την πιο εντυπωσιακή θετική επίδραση στον οργασμό στο 77% του δείγματος.

«Το γέλιο, ο αυτοσαρκασμός και η διονυσιακή άποψη της ζωής φαίνεται ότι είναι αντίπαλος της υπέρμετρης λογικής και του αδιέξοδου μιας σκέψης καταθλιπτικής, μιας διηνεκούς στρεσογόνου κοινωνικής ζωής, όπως τη βιώνουν οι Έλληνες σήμερα», σχολιάζει ο Χειρουργός Oυρολόγος-Aνδρολόγος, και πρόεδρος της ΕΜΑΣ, Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης.

http://ygeia.tanea.gr/default.asp?pid=8&ct=1&articleID=11189&la=1

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: