Οργή απο τους εργαζομένους στα ΜΜΕ με επίθεση με καφέδες στο Σόμπολο (ΒΙΝΤΕΟ), τη στιγμή που βγήκε στην δημοσιότητα το πόρισμα των ελεγκτών δημοσίας διοίκησης για τα πεπραγμένα Παναγόπουλου στην »ΕΡΤ WORLD»


Με μπουκάλια και καφέδες υποδέχτηκαν τον  Πάνο Σόμπολο οι εργαζόμενοι  δημοσιογράφοι στα ΜΜΕ(ορισμένοι απο αυτούς),  στο χθεσινό τους συλλαλητήριο στο κέντρο της Αθήνας. Ο Σόμπολος που μόλις διακρίνεται στο βίντεο και δεν μπόρεσε να μιλήσει, φυγάδεύτηκε απο δυνάμεις της αστυνομίας ενώ δεχόταν επίθεση με αναψυκτικά και καφέδες απο τους διαδηλωτές.

Η απεργία ήρθε σαν συνέχεια του απανωτού λουκέτου που βάζουν οι εκδότες και οι επιχειρηματίες των ΜΜΕ ,απολύοντας δεκάδες εκατοντάδες εργαζομένους απο τις επιχειρήσεις τους, ενώ την ίδια στιγμή προσπαθούν με πρωτοφανείς μεθοδέυσεις να  μετατρέψουν τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας σε ατομικές, μειώνοντας το κόστος εργασίας εις βάρος των εργαζομένων.

Την πιο καλή πρόταση όπως διάβασα στους Σχολιάστές Χωρίς Σύνορα (το βίντεο έιναι δικό τους), διατύπωσε  ο Κώστας Βαξεβάνης,ο οποίος και πρότεινε να διαγράψουν ανθρώπους που είναι και μέλη της ΕΣΗΕΑ και κάνουν τα χατήρια της εργοδοσίας , όπως  Παναγόπουλος, ο οποίος αφού  ξεπαράδιασε το ελληνικό δημόσιο στην ΕΡΤ ως Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος , είπε να συνεχίσει το θεάρεστο έργο του στο ΣΚΑΙ, αυτή τη φορά απειλώντας του εργαζόμενους να υπογράψουν μειώσεις μισθών κατά 10 τις εκατό.

Vodpod videos no longer available.

Κι όμως μόλις χθές  δόθηκε στην δημοσιότητα απο το υπουργέιο Πολιτισμού, το πόρισμα των ελεγκτών δημοσίας διοίκησης όπου αυτοί που συνεχίζουν να διοικούν κανάλια, έκαναν τρελλό πάρτυ τρώγοντας τον άμπακο μέσω των  τηλεοπτικών παραγωγών που έδιναν εργολαβία σε εταιρέιες για λογαριασμό της ΕΡΤ WORLD.

Διαβάστε το άρθρο της Πόπης Διαμαντάκου στα ΝΕΑ:

Χρυσή «κάνουλα» για την απομύζηση δημοσίου χρήματος αποδείχθηκε η δορυφορική  τηλεόραση για την τετραετία 2006-2010 (επί διοίκησης ΧρήστουΠαναγόπουλου),  σύμφωνα με το πόρισμα των επιθεωρητών και ελεγκτών ∆ημόσιας ∆ιοίκησης.

Το πόρισμαδόθηκε στη  δημοσιότητα χθες από το  υπουργείο Πολιτισμού και  ήρθε να συμπληρώσει την απίστευτη εικόνα κατασπατάλησης  που αποκάλυπτε το προηγούμενο πόρισμα της 29ης Ιουλίου 2010.  Η έκθεση διαβιβάστηκε επίσης στα αρμόδια όργανα της ΕΡΤ  για την άσκηση πειθαρχικών διώξεων κατά τεσσάρων υπεύθυνων  υπαλλήλων, οι οποίοι εξακολουθούν να υπηρετούν. Και επίσης διαβιβάστηκε ήδη στην Εισαγγελία  Εφετών για να ελεγχθεί και – εφόσον προκύψουν – να ασκηθούν περαιτέρω ποινικές διώξεις.

Το εντυπωσιακόείναιότι  η πρώτη έρευνα του Σώματος  Επιθεωρητών ∆ημόσιας ∆ιοίκησης  (τέλος Ιουλίου 2010) αφορούσε μόλις το 5% του συνόλου της εταιρείας, αλλά και πάλι τα ευρήματα σόκαραν, πόσω μάλλον οι ολιγωρίες της διοίκησης που κατέληγαν  μονίμως σε διασπάθιση δημοσίου χρήματος, επεκτεινόμενες ώς  τη δορυφορική τηλεόραση (ΕΡΤ  World) με επίκεντρο τις περιβόητες – και όπως αποδεικνύεται  αμαρτωλές – μεικτές παραγωγές.  Η ΕΡΤ διέθετε από στούντιο, εξοπλισμό, κάμερες, σκηνικά, αρχεία,  παρουσιαστές, τεχνικούς και μακιγιέζ, οι οποίοι πληρώνονταν ξεχωριστά από το μισθολόγιο της κρατικής τηλεόρασης, ενώ η εκάστοτε εταιρεία με την οποία υπέγραφε συμβόλαιο έβαζε μόνο το μοντάζ. Αυτό καθιστούσε το κόστος  των εκπομπών, εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, πολύ υψηλό και πάντως υπέρογκο για την ΕΡΤ.

Εξ ου και το πόρισμα αναφέρει  ρητώς ότι «οι αρμόδιες υπηρεσίες  της ΕΡΤ Α.Ε. δεν μεριμνούν για την  κοστολόγηση της δικής της συμμετοχής στις μεικτές παραγωγές,  (σ.σ.: έγινε έλεγχος για συνολικά  13 εκπομπές), κατά παράβαση σχετικών διατάξεων, και έτσι δεν είναι  δυνατόν να εξακριβωθεί το πραγματικό κόστος των μεικτών παραγωγών, με αποτέλεσμα σε πολλές  περιπτώσεις να αμφισβητείται εάν  οι μεικτές παραγωγές είναι πράγματι συμφέρουσες οικονομικά για  την ΕΡΤ Α.Ε.».

Πολύ περισσότερο μάλιστα  όταν υπήρχαν περιπτώσεις που  οι εν λόγω εκπομπές χρησιμοποιούσαν έτοιμα ρεπορτάζ από τον  τομέα ειδήσεων και ενημέρωσης  των ΕΡΤικών καναλιών. Αφθονο  το δωρεάν υλικό για χρυσοπληρωμένες, ωστόσο, παραγωγές, οι  οποίες προκάλεσαν καίριες μεν  ερωτήσεις βουλευτών (π.χ. του  Περικλή Κοροβέση από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ και των Καρχιμάκη,  Αηδόνη, Μπόλαρη, Παντούλα,  Τσιρώνη και Παπαχρήστου από  το ΠΑΣΟΚ), αλλά και απαντήσεις από την τότε διοίκηση της  ΕΡΤ και τον υπουργό Εσωτερικών  Προκόπη Παυλόπουλο, που ήταν  περίπου άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε. ∆ηλαδή, γενικότητες για την  προσφορά της δορυφορικής τηλεόρασης στον Απόδημο Ελληνισμό  και το πόσο την παρακολουθούν  οι Ελληνες της ∆ιασποράς, χωρίς  βεβαίως καμιά απολύτως έρευνα  να αποδεικνύει πόσο ευχαριστημένοι είναι κιόλας από αυτό που  έβλεπαν.

∆ΙΑΒΙΒΑΣΤΗΚΕ  στην Εισαγγελία Αθηνών για  να ασκηθούν περαιτέρω ποινικές  διώξεις, εφόσον προκύψουν
∆ύο κακουργήματα και  τέσσερα πλημμελήματα

Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ της πρώτης  έρευνας που διενήργησε η εισαγγελέας Πρωτοδικών Παναγιώτα  Φάκου για τα πεπραγμένα της διοίκησης 2006-2010 είναι δύο κακουργήματα και τέσσερα πλημμελήματα για επτά κατηγορούμενους – στελέχη της τότε διοίκησης της ΕΡΤ.

Πάντως ενδιαφέρον και ενδεχομένως και ενδεικτικό του κλίματος που ευνόησε στην ΕΡΤ όλα  τα ανωτέρω είναι ότι οι ελεγκτές  αναφέρουν στο πόρισμα ότι παλαιότερες προτάσεις σε έκθεση  αντίστοιχου ελέγχου που είχε γίνει το 2007 ουδέποτε υλοποιήθηκαν.
Ξαναπλήρωναν και  τις επαναλήψεις!
Η ΕΡΤ είχε φτάσει ώς το σημείο να ξαναπληρώνει και εκπομπές που προβάλλονταν σε επανάληψη, σύμφωνα πάντα με  το πόρισμα, να διπλοπληρώνει οδοιπορικά, προσωπικά έξοδα (μέχρι και καλλυντικά παρουσιαστών/ριών, αναμνηστικά  κ.ά.) και να πληρώνει τις εταιρείες παραγωγής για συνεργάτες που ποτέ δεν χρησιμοποιήθηκαν.

Αλλά, σαν να μην έφθαναν αυτά, μεγάλη διαρροή χρήματος (διαφυγόντα κέρδη) είχε η ΕΡΤ από γκρίζα διαφήμιση που  γινόταν μέσω συγκεκριμένης εκπομπής.

Σύμφωνα με το πόρισμα, από την εκπομπή προβάλλονταν εταιρείες και προϊόντα που κανονικά θα έπρεπε να πληρώνουν διαφήμιση, όπως ορίζουν οι συμβάσεις της ΕΡΤ.

Επίσης σε μια περίπτωση χορηγίας διαπιστώθηκε σκανδαλωδώς ευνοϊκή αντιμετώπιση του χορηγού, καθώς όχι μόνο ήταν  μειωμένη η τιμολόγηση, αλλά δεν αναφερόταν καν στη σύμβαση το ποσό της χορηγίας. Στον χορό της έμμεσης διαφήμισης  του χορηγού είχαν μπει μέχρι και οι παρουσιαστές της επίμαχης εκπομπής, αναφέροντας το όνομά του.

http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4606784

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: