Aναδημοσίευση απο τα ΝΕΑ:
Η δημοφιλής πλατφόρμα microblogging (ανάρτησης σύντομων μηνυμάτων, μέχρι 140 χαρακτήρων) Τwitter, ανακοίνωσε το λανσάρισμα ενός εξειδικευμένου θέματος συζητήσεων για εμπορικά προϊόντα, με τον τίτλο @earlybird Exclusive Offers.
Όπως λέει και το όνομά της, αυτή η κατηγορία συζητήσεων θα ενημερώνει τους χρήστες του Twitter για ειδικές προσφορές, εκπτώσεις και μειωμένες τιμές σε συγκεκριμένα καταναλωτικά προϊόντα.
Οι χαμηλές τιμές σε μια σειρά αγαθών και υπηρεσιών που θα «διαφημίζονται» στο Twitter, θα είναι διαθέσιμες για περιορισμένο χρονικό διάστημα για όσους ακολουθούν τους συνδέσμους που εμφανίζονται στις εν λόγω αναρτήσεις (tweets).
Η ιδέα προέκυψε από τις αντίστοιχες πρακτικές που εφαρμόζουν ιστοσελίδες πωλήσεων, οι οποίες προβαίνουν σε «στιγμιαίες προσφορές» προϊόντων.
Οι πιο δημοφιλείς είναι το Gilt, το Groupon και το Woot (που εξαγόρασε πρόσφατα το Amazon.com).
Τα σάιτ αυτά τιμολογούν πολύ χαμηλά ορισμένα προϊόντα, όμως η χαμηλή τιμή ισχύει μόνο εφόσον η αγορά πραγματοποιηθεί μέσα σε 24 ή 48 ώρες από την έναρξη της προσφοράς.
Αυτή η πρακτική αποτελεί μια νέα «μόδα» στο χώρο των online πωλήσεων, παρατηρούν παράγοντες της διαδικτυακής αγοράς.
Διαβάστε όλο το άρθρο στα ΝΕΑ και δέιτε
Σχολιάστε