Oι Βρεταννοί αρνούνται την χρέωση στο διαδυκτιακό περιεχόμενο που επιβάλει ο όμιλος του Μέρντοχ!


0_285_427_http---offlinehbpl.hbpl.co.uk-News-OWM-71668356-D594-A4C8-DD7333F6F7FAAC60

http://www.mediaweek.co.uk/news/946829/UK-consumers-wont-pay-web-news-report-says/

Νέα έρευνα της Lightspeed Research σε τουλάχιστον 2,000 βρεταννούς έδειξε ότι κανένας δεν διατίθεται να πληρώσει ψηφιακό ενημερωτικό περιεχόμενο σε διαδυκτιακες εκδόσεις εφημερίδων και άλλα  sites στο ίντερνετ.

Οσοι ενημερώνονται απο το διαδύκτιο γνωρίζουν ότι μπορούν να πάρουν τις πληροφορίες τους με έναν σωρό εναλλακτικούς τρόπους διαφωνώντας ριζικά με τις απόφασεις του  Rupert Murdoch να χρεώνει την πρόσβαση στα websites της»The Sun», των¨ Times¨,της Wall Street Journal και της¨ Sky News¨.

O Mέρντοχ τελευταία ακούγεται πως θα δοκιμάσει να χρεώσει και το βιντεοπεριεχόμενο του Ηulu της πλατφόρμας που μέχρι τώρα διέθετε σίριαλ και άλλο τηλεοπτικό περιεχόμενο δωρεάν στο ίντερνετ, επιβάλλοντας απο το 2010  ελάχιστη χρέωση.

http://www.huffingtonpost.com/2009/10/23/hulu-to-start-charging-fe_n_331380.html

Το 91% των Βρεταννών δεν επιθυμεί να πληρώσει για ειδήσεις  online και ένα ποσοστό 90% δεν θέλει να πληρώσει καθόλου για περαιτέρω ανάλυση των ειδήσεων.

Μικρό ποσοστο 5% μόνο διατίθεται να πληρώσει πακέτα άρθρογραφίας η για χρεώση ανα άρθρο και ένα μόνο 4% επιθυμεί να χρεώνεται με συνδρομή σε περιεχόμενο εφημερίδας.

Τί δέιχνουν όλα αυτά ;

‘Oτι οι εκδότες που βγάζουν συνδρομές και χρεώσεις στο διαδυκτιακό περιεχόμενο των παραδοσιακών μέσων τους θα αποτύχουν παταγωδώς!

Κανένας δεν πρόκειται να πληρώσει για να διαβάσει ειδήσεις στο διαδύκτιο όταν έχει την δυνατότητα να τις βρεί αλλού!

Και αν αναρωτηθήτε που διαόλο θα βρούν να βάζουν ειδήσεις τα new media όταν τις περισσότερες τις κάνουν  copy paste απο εφημερίδες και παραδοσιακά ΜΜΕ η απάντηση είναι πως θα γιγαντωθούν τα νέα μέσα με τζάμπα συνεργασίες πολιτών και τρίτων!

Μονάχα απο την διαφήμιση θα κερδίσουν τα παραδοσιακά μέσα στο διαδύκτιο για αυτό ας μην σχεδιάζουν πληρωμές και συνδρομές.

Το πολύ πολύ να δημιουργήσουν και άλλα ανταγωνιστικά  σε αυτά νέα ΜΜΕ!

Μια Wikipedia ας πούμε σε στύλ CCN η REUTERS, ή ένα you tube με περισσότερες ανεξάρτητες τηλεοπτικές παραγωγές!

(Kαι παράλληλα on line διαφημίσεις!)

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Αρέσει σε %d bloggers: