Διάγγελμα!


php5g4TELPM

Διάγγελμα προς τον λαό γρήγορα απευθύνω

και στα δελτία των 8 θα βγω και θα το δίνω

Μου κάνανε ζημιά οι φωτιές μα το ‘χα αποφασίσει

πως οι εκλογές στον τόπο μου είναι η μόνη λύση!

Διχάστηκαν οι βουλευτές, το ξέρω τι να κάνω

χάνουν τις έδρες τους και αυτοί, όμως δεν θα πεθάνω!

Έβγαλα τόσα χρόνια το χτικιό,έχω πια απηυδήσει

να φύγω ,να ‘ρθει κάποιος άλλος που μπορεί, το βλέπω μόνη λύση!

Μια ώρα αρχύτερα να παραδώσω την εξουσία στο ΠΑΣΟΚ,

να κάνει κι αυτό κάτι,

Γιατί εμένα κόμμα,υπουργοί και βουλευτές,

τα σκάνδαλα και οι εμπρηστές,

κρίση,οικονομία,ταραχές,

βρώμικοι τύποι κι αρπαχτές μου το βγαλαν το μάτι!

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

